Lecce Conference in Calculus of Variations and Partial Differential Equation - CDV2016

created by pallara on 12 Mar 2016
modified on 28 Apr 2017

4 oct 2016 - 7 oct 2016   [open in google calendar]

Lecce (Italy)

The aim of the conference is to offer a wide view of the most prominent aspects of the current research on Calculus of Variations and Partial differential Equations. The participation of young researchers is encouraged.

SPONSORS: Ecole Polytechnique fédérale de Lausanne, Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg, INDAM, Università del Salento

Organizers: Bernard Dacorogna, Diego Pallara, Aldo Pratelli.

Speakers: Emilio Acerbi, Luigi Ambrosio, John Ball, Fabrice Bethuel, Lucio Boccardo, Almut Burchard, Giuseppe Buttazzo, Irene Fonseca, Nicola Fusco, Stanislav Hencl, Vesa Julin, Pekka Koskela, Jan Kristensen, Jan Malý, Paolo Marcellini, Giuseppe Mingione, Massimiliano Morini, Carlo Sbordone, Michel Willem.

Download: