[CvGmt News] corso dottorato su Teoria delle correnti / graduate course on the Theory of Currents

Giovanni Alberti alberti at dm.unipi.it
Sun Mar 2 01:04:48 CET 2014

Da marzo a maggio terro' presso il dipartimento di Matematica
dell'Universita' di Pisa un corso di dottorato su "Teoria delle
correnti".

L'incontro preliminare del corso si fara' mercoledi' 5 marzo alle ore
16 nel mio ufficio al dipartimento di Matematica. Lo scopo
dell'incontro e' quello di determinare l'orario e di definire alcuni
dettagli del corso.

Ulteriori dettagli li trovate sulla mia pagina web:
http://www.dm.unipi.it/~alberti/files/didattica/didattica.html#corso3

-------

 From March to May 2014 I will give a graduate course on the Theory of
Currents at the Math Department in Pisa.
A preliminary meeting will be held on Wednesday, March 5, at 4 PM in
my office at the Math Department. We will fix the weekly schedule and
further details concerning the structure (and contents) of the course.

Giovanni Alberti